Search
Close this search box.

Turistični ponudniki naj se aktivno promovirajo

IPAAdriatic logoSVRK         

logo smartinno mala    eu

Regionalni razvojni center Koper je v Evropskem tednu podjetništva med 17. in 19. novembrom 2015 organiziral tridnevni dogodek Turizem, podjetništvo in inovacije. Potekal je pod okriljem evropskega projekta SMARTINNO, namenjenega povečanju konkurenčnosti malih in srednjih podjetij, sofinanciranega iz Jadranskega čezmejnega programa IPA 200-2013. V treh dneh so se zvrstile predstavitve usmeritve trženja slovenskega turizma Slovenske turistične organizacije, delovanja regijskih destinacijskih organizacij, delavnica o oblikovanju turistične ponudbe ter dan odprtih vrat Regionalnega razvojnega centra Koper.          

Udeleženci torkove konference o turizmu so se seznanili z novimi usmeritvami trženja slovenskega turizma, ki jih načrtuje Slovenska turistična organizacija (STO). Mag. Ariana B. Suhadolnik je prisotne pozvala k aktivni promociji, katere pobudniki naj bodo sami in povabila k vključitvi v letos vzpostavljeno zeleno shemo slovenskega turizma. Gre za orodje ocenjevanja turističnih destinacij in ponudnikov.

Konferenca o turizmu je bila obenem priložnost za predstavitev dveh regijskih destinacijskih organizacij (RDO). V Obalno-kraški regiji naj bi do konca leta vendarle vzpostavili RDO Istra-Kras. Kot je povedala Tina Primožič iz Regionalnega razvojnega centra Koper, se je regija pod novim imenom že uspešno predstavila na letošnji razstavi EXPO v Milanu. Prve plodove svojega dela pa žanje RDO Postojnska jama – Zeleni kras, ki šteje 84 članov. Njen vodja Dejan Iskra je poudaril, da so lani zabeležili rast v številu nočitev in prihodov gostov. Aktivno, pa so se v RDO-ju lotili tudi promocije. V preteklih dveh letih so se predstavili na 35 domačih sejmih in bližnjih tujih trgih.

Tridnevni dogodek se je zaključil s četrtkovo delavnico o oblikovanju ponudbe. Direktorica Inštituta za transmedijski dizajn Sara Božanić je pri tem izpostavila pomen oblikovanja zgodbe, ki jo želimo povedati uporabnikom. Sledila je opredelitev medijev, preko katerih zgodbo komuniciramo, in ciljnih skupin. Pomembno je da zgodbo razpršimo na različne medije, ki se medseboj dopolnjujejo, saj tradicionalnega ločevanja medijev danes ni več. Pri izboru ciljnih skupin pa je treba upoštevati predvsem interes posameznikov, je še poudarila Božanićeva.

 

Predstavitve:

pdfProjekt_Smartinno_in_RDO_Istra-Kras_Tina_Primožič_Nina_Peca.pdf

pdfRDO_Postojnska_jama-Zeleni_Kras_Dejan_Iskra.pdf

pdfSlovenia_Green_mag._Ariana_Suhadolnik.pdf

 

Fotografije:

jpg1.jpg   jpg2.jpg   jpg3.jpg   jpg4.jpg   jpg5.jpg  jpg6.jpg  jpg7.jpg  jpg8.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Aktualni projekti