JAVNI POZIV DELODAJALCEM ZA ODDAJO POTREB PO ŠTIPENDISTIH


eu

Rok za oddajo vlog: 19. 7. 2013

Datum objave:  29. marec 2013

Na osnovi 3. in 7. člena Pravilnika o izvajanju enotnih Regijskih štipendijskih shem Regionalni razvojni center Koper, Regionalna razvojna agencija Južne Primorske, z dnem 29. 3. 2013 objavlja:

 


JAVNI POZIV DELODAJALCEM ZA

ODDAJO POTREB PO ŠTIPENDISTIH ZA ŠOLSKO/ŠTUDIJSKO LETO 2013/2014 IN

VKLJUČITEV V ENOTNO REGIJSKO ŠTIPENDIJSKO SHEMO (RŠS) JUŽNA PRIMORSKA


 

 

Predmet poziva je izbor delodajalcev za vključitev v Regijsko štipendijsko shemo (RŠS) Južna Primorska v šolskem/študijskem letu 2013/2014, za sofinanciranje kadrovskih štipendij v višini 60 %.

Pogoji za vključitev, način prijave ter postopek izbire delodajalcev so natančno opredeljeni v javnem pozivu. Delodajalci se na javni poziv prijavijo s prijavnim obrazcem »OBR1 – javni poziv_2012-2013«.

Delodajalci, ki so že vključeni v RŠS, vlogo oddajo le v primeru novih potreb po štipendistih. 

Informacije:
TAMARA RISTIĆ, tel. 05 66 37 586, tamara.ristic@rrc-kp.si

in

OBMOČNA RAZVOJNA AGENCIJA KRASA IN BRKINOV, tel. 05 7344 362,  info@ora.si, Partizanska 4, Sežana

Operacija RŠS je sofinancirana iz sredstev Evropskega socialnega sklada in se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007-2013, razvojne prioritete »Spodbujanje podjetništva«; prednostne usmeritve »Štipendijske sheme«.

Razpisna dokumentacija:

 

Javni_poziv__Juzna_Primorska_2013-2014.pdf

OBR1_javni-poziv_2013-2014.doc

 

 

Ostali dokumenti:

Pravilnik o izvajanju enotne RŠS.doc


Regionalni razvojni center Koper
Pregled nastavitev piškotkov

Ta spletna stran uporablja piškotke zato, da vam lahko zagotovimo najboljšo uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot so prepoznavanje, ko se vrnete na našo spletno stran in pomagate našemu podjetju, da razume, kateri deli spletnega mesta se vam zdijo najbolj zanimivi in koristni.

Nastavitve piškotkov lahko uredite na levi strani.