Predvideni rezultati projekta so:
1 skupna metodologija za analizo z vidika vključitve ciljnih skupin in prepoznavanje dejavnosti upravičenih za vključitev v socialno podjetništvo v regiji,
7 analiz o potencialih za razvoj socialnega podjetništva po regijah ter
1 skupna analiza s povzetki sedmih analiz po regijah,
7 regijskih posvetov o socialnem podjetništvu z novinarskimi konferencami,
tridnevno izobraževanje za promotorje socialnega podjetništva, ki bo obsegalo 4 tematske sklope in ogled dobre prakse,
1 metodologija za izdelavo poslovnega načrta za socialno podjetje,
10 različnih predlog dokumentov za ustanovitev socialnega podjetja,
7 izborov za “Naj idejo socialnega podjetja”,
7 oblikovanih modelov različnih oblik socialnega podjetja ter
7 predstavitveni filmov zmagovalcev izbora,
1 spletni portal projekta,
2 nacionalni zaključni konferenci s predstavitvijo rezultatov z novinarskima konferencama,
1 promocijski letak,
1 izobraževalno – informativna brošura